Thinking of you

Charlie dog den 24/2 2011, ungefär 11 månader senare så dör du med. Jag får tänka att Charlie nu fick en kompis i himmelen & att Nemo kanske har det bättre. För tänk om han var sjuk eller något som inte jag visste om? Men jag fick ha honom i nästan två år, han skulle fyllt 2 i mars. Saknaden är himla stor, trots att jag inte varit utan honom så länge. Han var trots allt min första kanin, det gör det hela ännu värre. Det känns konstigt att gå från 3 kaniner till att bara ha 2 och sen blev det helt plötsligt bara en. Till sommaren kanske familjen utökas, vi får se hur det är då. För just nu för tillfället orkar jag inte tänka alls. Jag får fokusera på nuet, jag har ju trots allt min fina Tuss & min vovvis Lyra och även min underbaraste pojkvän och min finaste vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0