Tänk om du också skulle försvinna..

Just nu vill jag bara hem, spendera så mycket tid jag kan med Tuss. Är så rädd för att förlora henne med, det tar på krafterna att förlora 2 stycken kaniner, mina hjärtat så betyder så himla mycket. Tänk om jag skulle förlora Tuss med? Det skulle jag inte klara av, liksom nu när jag bor i Öjebyn har jag inte haft så mycket tid med dem heller. Har ångest över att jag inte kunnat umgås så mycket med dem nu. Och nu är Nemo borta, bara sådär. Hann inte säga förväl eller något. Hade så gärna velat spendera mer tid med han :( Gått 1 dag utan honom men det känns som ett år. Saknar Nemo så sjukt mycket, han var så himla fin! <3
Jag saknar dig <3







Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar verkligen sötkillen. Känslerna bara forsade över mig när jag såg bilden på oss. Fyfan vad allt äär orättvist!



Tuss tas bra hand om här. Hon får massa mat och kommer nog gå upp i vikt fort. Oroa dig inte gumman! >3

2012-01-26 @ 22:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0