Sommar planer

Länge sen sist jaaooo. Har inget särskilt att skriva egentligen. Men min lilla pöööjk Nemo ser lite väl klen ut, han har gått ner as mycket i vikt ._. Så nu blire att försöka få upp hans hull. Vill ju inte att han ska vara för smal.
Till sommaren så blire att börja konditions träna Tuss mer, vill även hoppträna mer och tävla lite grann med henne. Det förtjänar hon, får hoppas att jag har tid och kan fara på någon tävling. Annars får jag hitta någon som kanske vill tävla henne åt mig? :)
Puss på min favoritkille <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Jo, det var så hämskt :(



Komigen Moa, kom och tävla! :D

Annars så ställer jag mer än gärna upp om du vill ha förare till Tuss och Nemo ;)

2012-01-24 @ 16:24:14
URL: http://svartkanin.blogg.se/
Postat av: Linnea

Kan också tillägga att mina kaniner har fått mask och magrat mkt. Så du bör kolla om du hittar nå mask i bajset eller om hans mage är hård/uppsvälld.

Avmaskar-kuren är bara i 5 dagar, så det är kanske lika bra att vara på den säkra sidan? :)

Men du gör somsagt som du vill!

2012-01-24 @ 16:28:31
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0