Dålig uppdatering as usual

Oj oj vad dålig uppdatering, men det är så svårt att ha nånting att skriva om här. Eftersom att jag bor i Öjebyn och Tuss är ju i Luleå där Maria gör ett superbra jobb med henne. Tuss är ju den som man har mest att skriva om, eller ja det är den aktiva kaninen eller vad man ska säga. Men hoppas på att det kommer några tävlingar snart så man kan fara och tävla litegrann med henne. Hon har blivit så himla duktig, tjejjen min :* Bästa köpet jag gjort någonsin, måste kolla om Maria vill fota henne någon dag. Då jag är i Luleå
Min älskade kanin som är så otroligt fin! <3
//Moa

Kommentarer
Postat av: Linnea

sv: Tyvvär så gör jag det inte, eftersom jag inte har en hel hinderpark själv än... :(

2011-10-24 @ 08:14:11
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0